Accepterad Lowq | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowq

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
523
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: Lowq#9178

Ange ditt födelsedatum 3 juni 2008

Varför ska just du bli staff? Det finns väldigt många Lallare som finns på servern att jag vill hjälpa till att få servern att bli bättre för jag är väldigt driven och vill hjälpa Communityt på Unive. Så som att hålla koll så folk it lallar och håller på och gör en massa fel och skriva att dom gör fel och att dom ska bättra sig att ge dom en muntlig varning och på det sättet att om dom fortsätter då kan man lägga ksk en Kick elr Svban och om det är större regelbrott så skriver man /ban hur länge och varför. Sen vill jag hjälpa folk när dom skriver /Help så vill jag se till att dom får hjälpen dom vill ha. Sen vill jag specca runt och kolla så allt skötts, Jag är även aktiv på natten brukar vara inne till 2-3 på natten så jag kan specca runt och kolla till sent på natten, Vilket har sina fördelar för att rp nivån brukar bli ganska dålig på natten för många brukar ha tråkigt och sen åka runt och lalla och jag vill ha chansen att bli Helper för att göra servern bättre.

Support Ansvarig: man kan dra in folk i support och fråga varför dom gjorde som dom gjorde elr om dom har något dom har att anmäla möjligen att hjälpa dom att förbättra som rp.

Rp ansvarig: man ser till att rpn skötts bra och ser till att det it blir för mycket lall och ser till att det är en almänt bra rp

Jobb ansvarig: ser till att jobben skötts bra och att det it är inaktivt bland yrkena och ser till att dom anställer folk som kan jobba och it springer runt och Lallar när dom jobbar men också att dom håller koll på att dom anställer personer ofta. Sen så kollar Jobb Ansvariga också koruption inom yrket också så att folk it är korupta inom derat yrke. dom granskar chef så att dom it är inaktiva elr korupta så avsätter dom chefer och rekryterar nya chefer.

Krim ansvarig: dom ser till att krim rpn skötts så att dom håller koll på både gäng och personer

Donation ansvarig: tar ärenden som gäller om man vill donera till servern elr köpa import elr köpa upp gäng så fixas dom det.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kan vara inne på servern typ 4-6 timmar varje dag beroende på om det är helg så kan jag vara inne mycket mer

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sen typ den 1:a maj

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit server vakt men också så har jag jätte många kompisar som har varit staff elr är staff som jag lär mig av som ger mig nya kunskaper vilket också gör att jag har lärt mig komandon från dom
/spec
/kick
/svban
/ban
/giveitem
/setjobb
/unban
/freeze
/goto
/bring
/addkey
/togglename
/toggleid
/m
/ooc
/anounce

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka