Accepterad Lowe | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ryze0201

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://s.team/p/grjm-pftj/ttgjdqvj

Ditt Hex-ID: 11000014c68a3d6

Vad är din discord tagg? Nike#4822

Vem var det som bannade dig? Etos

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? : Annonserar andra svenska rp discord servrar.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han banna mig för att jag annonsera en anna server och har lärt mig att jag inte ska det för det visste jag it

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. råka sicka ut en annan server tilt en staff

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det tycker jag it men har lärt mig att inte skicka ut en anna n server för vill jätte gjrna för längtar till den att jag kan spela på den

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för att sno en bil på piren då det var suntförnuft då var jaf ny och visste it reglerna men nu har jag läst igenom alla regler så hoppas att jag akan förbättrea mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte skicka ut en annan server det var mitt fel förlåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mih jätte mkt för villjätte gjrna börja för denna server vill vara min framtid

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du visste exakt vad du gjorde och hade full avsikt att skicka det till den staffen. Du borde inte försöka ljuga och få dig själv att framstå som oskyldig och istället berätta sanningen om du nu verklige vill ha en chans att få komma tillbaka.

Du visste exakt vad du gjorde och hade full avsikt att skicka det till den staffen. Du borde inte försöka ljuga och få dig själv att framstå som oskyldig och istället berätta sanningen om du nu verklige vill ha en chans att få komma tillbaka.
Va på vilket sätt ljuger jag

Du påstår dig ha råkat skicka en inbjudan till en helt annan RP discord vilket inte stämmer. Du medvetet skickade flertal inbjudan.

Ok jag vsr fullt medveten men fortfarande så ongrar jag det de jätte mkt så snälla un bana mig

jag kör ingen jag väntar bara på at jag kan bli un bannad och köra på unive

asså är den nekad elr fattar it det har tagit 2 dagar r nu asså vill bara jätte gjrna rp men väntar på svar flör vart perms för nån månads sen

är den nekad så att jag måste göra ny elr för vill bli unbannad nån gång så ifall denna it är bra så neka elr fodknd så jag kan göra en ny isssåfALL

Gör du detta så kommer du inte in igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka