Nekad Lowe! | Ban Överklagan [ruddispuddis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lowe!

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199178593049/

Ditt Hex-ID: steam:1100001489e3319

Vad är din discord tagg? xq_98

Vem var det som bannade dig? Gurkludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild (6).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett regel brott som var suntförnuft och diskret

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med ett par vänner på trygg sen kom ett par lost killar och började slås då blir det slagmål och sen dar en kille upp en ficklamp aoch då springer jag iväg till min bil och börjar skjuta han som har ficklampan se nsljuter jagh en kille som har beasballträ med sen åker jag därifrån för att inga ska ha sätt mig och för att snuten ska komma

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorded fel genom att skjuta på trygg-hansa med jag tycker dom gör fel för att dom kan inte få skydd av deras patches så att dom inte får ban dom var ju inte direkt diskreta om dom kommer det och dödar en kille 3 gånger

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en gång så slåg jag ner två personer med beasballträ och det var fel men jag blev lite agresiv för dom började hätsa mot mig först

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ringt polisen eller försökt stopa det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes box

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Tillbaka