Nekad Lowe! | Ban Överklagan [ruddispuddis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lowe!

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199178593049/

Ditt Hex-ID: steam:1100001489e3319

Vad är din discord tagg? xq_98

Vem var det som bannade dig? ruddispuddis

Bild på banmeddelande: Skärmbild (6).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett bröt mot en grund regel som var grunder av alla regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på trygg med polare och hängde sen kom 2 grabbar och slog ner min kompis då åkte jag iväg en liten bit och sen så dråg en kille ficklampa och slog mot min kompis då drog jag ett vapen och sköt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag för att jag dödade på allmen plats

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en gång då jag slog ner två personer med ett tillhyge

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ringt polisen eller slagit ner dom eller något

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte gör adumma skaker på allmenplats och ifall jag ska döda någon så ska jag göra inte göra det på ett offentligt ställe

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

hallå ??
har någon sett det här den har varit här i 1 dag nu

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Tillbaka