Nekad Lowe | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ryze0201

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199242191830/edit/info

Ditt Hex-ID: 11000014c68a3d6

Vad är din discord tagg? Ryze0201

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-23 185355.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FÖr jag sköt mot piren samt så förstår jag att jag powergama samt suntförnuft och fattar vrf ni valde och banna mig Och det förstår jag till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev prayad utav en bil och han retade upp mig jävligt mkt innan det och då fick jag nog och sprang miot han och siktadfe när jag väll siktade mot han so åkte han mot prien och då avlossade jag skott och jag ångrar att jag gjorde det och jag vill bevisa att jag kan rpa och kan tänka mig för innan jag gör ngt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den den var helt rätt det var fel av mig jag skulle ha utvecklat mitt senario och försöka få han till ngn annan plats än piren samt utvecklat mitt suntförnuft tänkande samkt skulel jag ha tänkt på min rp och andras kmr inte hända igen och jag kmr gottgöra er med roligare senarion.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad permanent i april 2023 men jag gjorde en banöverklagan då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat utveckla mitt scenario och försöka få han till en annan plats och och tänka på suntförnuft och powergaming och försöka komma på en plan innan istället för att skjuta mot piren

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massor jag har lär t mig att tänka mig för och föröska utvekcla mitt scenario och försöka komma på en plan innan jag gör ngt och ifall jag är tveksam på ngt så kan jag hoppa support och fråga om det är okej så att detta inte händer igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? YES

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka