Accepterad Love Gustavsson | Whitelist ansökning [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Love Gustavsson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? Qoño#1760

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär Ahmad Badji växte upp i staden Göteborg. Under hans uppväxt så var Ahmad behövde Ahmad ta hand om hans mamma och brorsa väldigt mycket eftersom att hans pappa satt inne i fängelse efter alla gängrelaterade handlingar som han har gjort. Ahmad har blivit en väldigt snäll och omtänksam person idag eftersom att han var van med att behöva ta hand om sin mamma och brorsa redan vid tidig ålder. Ahmad vill bli polis i staden så att flera barn inte ska behöva ha samma tragiska uppväxt som han utan en pappa. Ahmad är också en väldigt social människa och kommer därför att vara väldigt pratglad och försöka lära känna alla i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag kommer bidra med seriös rp och följa alla regler och så är jag väldigt bra på att rpa eftersom att jag har mycket erfarenhet då jag har 570+ timmar och så har jag ägt en egen server så jag vet hur jobbigt det kan va när folk bryter mot regler vilket gör att jag alltid rapporterar till staffs när jag ser folk som bryter regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag trivs i servern jätte mycket och skulle göra allt för att kunna ha så kul som jag har haft i denna servern. Jag är även en seriös spelare som ni kan lita på att inte håller på med dumma saker och är medveten om alla regler. Jag tänker alltid 2 gånger innan jag gör något och är ganska smart av mig. Jag vill även bli whitelistad för att jag vill vara en större del i servern och kunna ha rollen Whitelistad för att andra ska se att jag är en äkta medborgare. Som sagt så trivs jag bättre än någonsin och har extremt många vänner som säger till mig att servern är jätte bra och att jag ska skaffa job och det vill jag kunna göra och det är även en sak varför jag behöver wl.

Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad av några kompisar som sa att det var bra och seriös rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra bra och seriösa scenarion så att flera alla i staden ska ha lika kul som jag har när jag rp:ar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka