Accepterad Louis-Philippe Léo | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Louis-Philippe Léo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Luleph69/

Ditt Hex-ID: 11000010f0eac27

Vad är din discord tagg? Luleph#0489

Vem var det som bannade dig? Anders

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnut

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag plockade blommor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag, krockade med en person och jag betalade han 50 000 och jag sa att det var ganska mycket för mig eftersom att jag är ny. Sen så undrade han om jag behövde tjäna pengar och då sa jag ja, sen så sa han att jag kan åka och plocka blommor åt han för 1000kr st. Blommorna skulle han använda till heroin. Jag frågade om min också kunde åka med och han sa ja. Så vi båda åkte dit plockade blommor och blev bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att denna bann är felaktigt då jag trodde att det var tillåtet som icke WL att plocka blommor. Jag frågade 2021-05-16 hur man kan tjäna pengar som icke WL och då sa en WL i discorden att jag kunde plocka blommor och sälja till de kriminella. Han sa det innan servermötet. Och det togs tydligen upp efter att man inte fick det. Jag hade absolut ingen aning så jag trodde att man fick det speciellt när en person ber mig att jobba åt han för att plocka blommor. Och när en annan säger 1 dag innan att man kan plocka blommor som icke WL för att tjäna lite extra knäck.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ifall den som sa till mig igår sa att det finns inga sätt utom att skaffa WL så hade jag inte gjort det. Jag visste att kriminalitet var inte tillåtet om man inte var WL. Men trodde att plocka blommor var det eftersom att folk sa till mig att jag kunde göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ALL form av kriminalitet är ej tillåten och att jag aldrig kommer göra om det. Får även ansöka efter WL då detta är mitt nya favorit spel. Jag och min vän shovel kommer att rpa som lika kunglit som vi gjorde igår då det var nog det roligaste jag hade gjort på länge. Vi båda ber hemskt mycket om ursäkt och kommer vara extra noga men vad som är tillåtet får läsa igenom reglerna för en 5te gång. Vill gärna spela mer. Ha en fortsatt trevlig kväll och jag ber ännu en gång om ursäkt att jag inte följde reglerna och att ni måste ta eran tid på folk som inte följer regler.

Har du läst våra regler? Ja

Bifogar en bild på den WL personen som sa att till oss. Om jag blir unbannad så hade det varit nice ifall shovel också kan bli det då vi gjorde princip samma sak. Och det var mitt fel att jag drog in honom till att plocka blommor.

Med förståelse till rådande situation då spelaren blev vilseledd och inga tydliga regler fanns under denna tid kommer jag att godkänna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka