LottTriz
Icke Medlem
- Meddelanden
- 31
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 938 — Övrigt
Anledning: moddare
Personal: Alec
Datum: 2026-05-13
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Tja så här är ligger det till har varit med på serven i många år men de 3 senaste månaderna har jag varit inne varje dag och rp lärt känna folk samt haft riktigt roligt tills jag helt plötsligt blev bannad för modare utan pc check för jag var nära en bil som var bugad och då tog alec mig i call och sa jag moddar han sa att han har klipp på det är jag men fick inget bevisat till mig samt så sa jag du kan kolla min dator kommer inte hitta ett skit för jag håller ej på med sånt rpar för tycker det är roligt inget jävla fubandet fy fan men så blev jag irriterad på han alec att han ba banade mig utan äns pc checka och han var riktigt otrevlig i dm så jag sneade på han vilket var omoget för jag är ändå vuxen men alla kan göra fel men det jag vill komma med är att alec perma mig från dc samt unive servern vilket är riktigt fel då jag absolut inte gjort något
Tar du ansvar för det som hände? ja tar ansvar för att jag hetsade för han antog att jag fuskat och jag sneade för han inte lyssnade på att ta pc check utan ba banade mig
Vad har du lärt dig sedan dess? att inte bli så irriterad så att man snear och säger onödiga saker
Varför ska vi ge dig en till chans? för har aldrig modat! vilket Alec borde insett då han inte ville ta support och valde bana mig istället han inte äns visade mitt spel då flipade jag skrev till han i dc
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja