Nekad LottTriz | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LottTriz

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 938 — Övrigt
Anledning: moddare
Personal: Alec
Datum: 2026-05-13
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv BUBBEL SLUTA NEKA OCH TA REDA PÅ INFO INNAN ELLER ÄR DU KANKSE FÖRSTÅNSHANDIKAPAD

Tar du ansvar för det som hände? BUBBEL SLUTA NEKA OCH TA REDA PÅ INFO INNAN ELLER ÄR DU KANKSE FÖRSTÅNSHANDIKAPAD

Vad har du lärt dig sedan dess? BUBBEL SLUTA NEKA OCH TA REDA PÅ INFO INNAN ELLER ÄR DU KANKSE FÖRSTÅNSHANDIKAPAD

Varför ska vi ge dig en till chans? BUBBEL SLUTA NEKA OCH TA REDA PÅ INFO INNAN ELLER ÄR DU KANKSE FÖRSTÅNSHANDIKAPAD

Har du bevis som stödjer din överklagan? BUBBEL SLUTA NEKA OCH TA REDA PÅ INFO INNAN ELLER ÄR DU KANKSE FÖRSTÅNSHANDIKAPAD

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Och detta är verkligen inte rätt sätt att försöka få unban på

nä men kan ju säga att bli bannad för något man inte äns gjort är fel med ?

Och detta är verkligen inte rätt sätt att försöka få unban på
blir ju irriterad om man ba sitter nekar utan en förklaring på hade förstått om bannen var rätt men det är den fan inte :=

nä men kan ju säga att bli bannad för något man inte äns gjort är fel med ?
Och då är lösningen att kalla staffs för förståndshandikappade? Du har ju nu gjort dig skyldig till ett regelbrott som leder till pban istället….

Och då är lösningen att kalla staffs för förståndshandikappade? Du har ju nu gjort dig skyldig till ett regelbrott som leder till pban istället….

är ju blackad p bannad redan för något jag inte gjort så kan jag hellre bli bannad för något som jag tycker :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka