Antagen lorry10dh | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lorry10dh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
68
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad heter du på discord? lorry10dh06

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2006

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vart sugen på att testa på något nytt. Känner att jag är väldigt mogen och kapabel till att ta hand om nya spelare och prata med dom. Är en väldigt duktig lyssnare. Vill hjälpa unive så mycket som möjligt med att få in bra och vettiga folk till unive

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Är en väldigt mogen person. Jag kan alla regler som finns i serven och jag är en väldigt duktig och kapabel lyssnare. Kan ge råd till andra spelare om saker som de kanske undrar över. Är väldigt aktiv dagligen och jag ser fram i mot att ta i mot intervjuerna och nya spelare

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt. Man ska bemöta människor som du själv vill bli bemöt helt enkelt. Inget hastigt eller aggressivt beteende i mot människor

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive innebär för mig att man ska veta vad man gör i olika situationer. Man håller hög rp nivå och inte håller på och lallar hela tiden

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Röst som passar sin karaktär och inte sån här ljus röst. Spela den karaktären som man har skapat och inte den du är i verkligheten. Och de viktigaste att man har suntförnuft

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ta han om medlemskaps intervjuerna. Kolla medlemskaps forumet och se till att spelarna håller sig till reglerna och inte gör de motsatta

Hur ser din aktivitetet ut? Är aktiv dagligen mellan 11:30 - 00:00 på helger. På vardagarna är det mellan 16:00 - 23:00 och på lovet är jag aktiv som mest och då kan det vara från 12:30 - 01:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ser fram emot att gå med i MA teamet. Vill berätta för er också att jag har lindrig autism men det är inget som kommer på värka min MA. Tänkte bara att det är bra om ni vet om de

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka