Nekad Loriku11 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loriku11

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lorik

Vad är ditt discord namn? lorik8578

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Noah Strömson, ålder 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Målmedveten, arbetsvillig och respektfull.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Noah Strömson har nyligen flyttat till staden för att börja om efter en tuff tid i en annan stad och vill skapa ett bättre och mer stabilt liv. Han söker jobb och är öppen för att arbeta med det mesta så länge det ger en bra inkomst, och han är villig att jobba hårt och lära sig nya saker. I framtiden vill han utvecklas inom sitt jobb, ta mer ansvar och bygga upp en stabil ekonomi samt ett tryggt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag följer regler och tar RP på allvar. Jag kan också bidra med RP där alla personer får spela sin egna roll och alltid ha en plats att motverka. Jag försöker också att skapa bra scenarion för andra spelare och bidra till en positiv stämning i staden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara spelar för att vinna själv, utan också för att skapa en bra och realistisk upplevelse för den andra spelaren. Man respekterar RP-situationen och kan ibland acceptera en förlust för att scenariot ska bli bättre och roligare för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig medvetet brutit brutit mot reglerna. Jag försöker alltid att följa servens regler och riktlinjer för att ett scenario ska bli lika roligt för alla och lika rättvist för alla. Om det skulle vara någon gång att jag bryter reglerna ser jag alltid till att gå in och läsa reglerna och reflektera hur jag istället kunde göra på just den situationen där jag bröt mot en regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel på några av serverns regler är metagaming och RDM. Metagaming innebär att man inte får använda information utanför spelet i RP, till exempel om en kompis berättar något i Discord som ens karaktär egentligen inte vet, men man ändå använder det i spelet. RDM står för random deathmatch och betyder att man inte får döda någon utan en giltig anledning. Om man ska döda någon ska det finnas ett genomtänkt scenario och en tydlig anledning bakom det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen och respektfull person som tar ansvar för mig själv och följer servens regler. Jag gillar att spela seriös RP och försöker att alltid bidra till en bra upplevelse för både mig själv och andra. Jag är aktiv, samarbetsvillig och försöker alltid utvecklas inom RP för att bli bättre.

Nekad.

Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka