- Meddelanden
- 1,140
- Reaction score
- 105
Vad är ditt namn i verkligheten? jonas
Vad heter du på discord? lord_panda
Ange ditt födelsedatum 14 September 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 16:00-22:00
tisdag 16:00-22:00
onsdag 16:00-22:00
torsdag 16:00-22:00
fredag 13:40- 02:00
lördag 12:00-02:00
söndag 12:00-23:00
(är alltid aktiv på dc) men detta är tiderna på vanliga veckodagar
Hur länge har du varit medlem på Unive? 8 månaderr typ
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) blivit bannad runt 30 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en person som rensar onödiga saker från servern tex söndriga bilar och sånna saker som förstör rp tex att de e omöjligt irl tex att de är 8 bilar som står sönder mitt i vägen liksom. så man skulle kunna säga att en servervakt är en städerska på servern gör små jobb bannar folk om de skulle behövas och sånt samt att man blir en förebild för dom andra spelarna för du visar vad som är rätt och fel i rp. och att man inte är bara ute efter sv rollen för de är många för att kunna missbruka den delvis säga att kunna reviva sig själv för man inte orkar köpa plåster tex eller har slut på vatten tex eller något liknande.
Varför vill du bli servervakt på servern? de e för att jag e så aktiv som de bara går jag är sällan oaktiv vid datorn om man säger så. jag har varit sv tidigare och tyckte de va jätte kul för då vet man hur man ska banna och sånt om man skulle bli staff någon dag
jag är inte en person som är ute efter sv rollen jag gick vidare förut men de va när alla vela bli sv delvisäga när dom öppnade rummen så var de proppat och man vart aldrig indragen i rummet. men jag skulle säga under perioden jag var servervakt så skjött jag mig bra bannade mycke på dom som gjorde fel och de jag menar med de är att jag är en aktiv servervakt 
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en korrupt sv är att man ser sin kompis göra fel men man bannar inte då man inte vill vara dum mot sin kompis men man ska alltid banna dom som gör fel samt gö en förlängning om de såvida skulle behövas. abuse är som sagt är att man e ute efter att kunna få permsen till att revva för att inte behöva köpa plåster tex. ansvaret som en servervakt har är att vara på mötena samt att man följer sv reglerna.
Vad heter du på discord? lord_panda
Ange ditt födelsedatum 14 September 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 16:00-22:00
tisdag 16:00-22:00
onsdag 16:00-22:00
torsdag 16:00-22:00
fredag 13:40- 02:00
lördag 12:00-02:00
söndag 12:00-23:00
(är alltid aktiv på dc) men detta är tiderna på vanliga veckodagar
Hur länge har du varit medlem på Unive? 8 månaderr typ
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) blivit bannad runt 30 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en person som rensar onödiga saker från servern tex söndriga bilar och sånna saker som förstör rp tex att de e omöjligt irl tex att de är 8 bilar som står sönder mitt i vägen liksom. så man skulle kunna säga att en servervakt är en städerska på servern gör små jobb bannar folk om de skulle behövas och sånt samt att man blir en förebild för dom andra spelarna för du visar vad som är rätt och fel i rp. och att man inte är bara ute efter sv rollen för de är många för att kunna missbruka den delvis säga att kunna reviva sig själv för man inte orkar köpa plåster tex eller har slut på vatten tex eller något liknande.
Varför vill du bli servervakt på servern? de e för att jag e så aktiv som de bara går jag är sällan oaktiv vid datorn om man säger så. jag har varit sv tidigare och tyckte de va jätte kul för då vet man hur man ska banna och sånt om man skulle bli staff någon dag
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en korrupt sv är att man ser sin kompis göra fel men man bannar inte då man inte vill vara dum mot sin kompis men man ska alltid banna dom som gör fel samt gö en förlängning om de såvida skulle behövas. abuse är som sagt är att man e ute efter att kunna få permsen till att revva för att inte behöva köpa plåster tex. ansvaret som en servervakt har är att vara på mötena samt att man följer sv reglerna.