Nekad Lord_morran | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad heter du på discord? Lord_panda#6866

Ange ditt födelsedatum 14 September 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill bli en del av staff teamet igen och då måste man visa vad man går för och vad man har för kunskaper inom det. jag har alltid velat bli staff efter min demot men har inte haft tiden. Jag har börjat fått mer tid och är sjukt taggad på att hjälpa forumet/unive och under lätta för dom som ska ta ansökningar så de inte finns utgångna om man säger så. Men framförallt för att forumet är unives viktigaste part för att servern ska utvecklas fler ska bli medlemmar och folk ska bli helpers mods och allting. Kan man hjälpa till med en sån sak som att kolla om ansökningar e gammla eller något liknande så tycker jag att man ska göra det.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Tråden ska vara i rätt kategori för att man ska hitta rätt annars kan det bli svårt om det skulle bli fel att hitta den. När jag var ma förut då glömde folk att lägga i rätt tråd och då så spilldes det tid på att man fick lov att ksk lägga 10st ansökningar i rätt tråd. Men man lär sig. Men mest för att inte spilla iväg massa tid på att nån glömt att lägga in den. Men ett sådant problem som de här med ansökningar så är det inte på liv och död utan de e e lätt misstag om man skulle glömma.

Får en ansökan vara kopierad? Nej absolut inte. man får kopiera sin egna ansökan om du har blivit nekad på något men du har skrivit så att du kan bli tex unbannad men du skrev knappt nåt på varför tror du själv att du blev bannad typ då e de okej att kopiera resterande av texten.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Allting som jag sett på forumet e bra och jag har sett en del kan man säga.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Hur jag skulle vilja se de är att de ska vara cleant snyggt ansökningar som är gammla inaktiva ska inte vara där och sånt.

Hur ser din aktivitetet ut? måndag 15:30-22:00
tisdag 15:30-22:00
onsdag 13:30-22:00
torsdag 15:30-22:00
fredag 13:30-02:00
lördag 12:30-04:00
söndag 12:00- 24:00 dessa tider är under vanliga veckor under lov är det lördags tiden

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope :)

tror denna är inakuell, inga akrivitet på 2 månader typ.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka