Nekad lomskvanilj | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lomskvanilj

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo karlsson

Vad är ditt discord namn? lomskvanilj

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2008

Berätta om din karaktär. Jim Aho är en 61-62-årig man med ett hjärta av guld. Han är känd för sitt stora engagemang i samhället och för att alltid ställa upp för andra. Jim har en stor passion för att hjälpa barn och arbetar frivilligt på en barnhem i sin fritid. Han är en ödmjuk och omtänksam person som sprider glädje och värme till alla omkring sig. Jim är en sann hjälte och en förebild för många.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska försöka göra så andra spelare har mer tillgång till t.ex. marja-lisa, bäckhäst och sc styling. så det kan bli roligare för andra och mig själv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex. i ett bankrån så ska både rånarna och polisen ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst alla regler. RDM som menas med att du inte får använda våld mott en annan spelare utan anledning. VDM menas att du inte får använda ditt fordon som ett vapen. COPBAIT som menas med att du utan anledning försöker få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag tycker det har spelat på unive ett tag nu och har lärt mig mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? igen ting som skulle kunna vara relevant

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka