Nekad lomskvanilj | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lomskvanilj

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Karlsson

Vad är ditt discord namn? LomskVanilj

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jim Aho och växte upp med sina brorsor Kalle Aho och Gustav Aho deras uppväxt var väldigt jobbig eftersom deras pappa var alkoholist och deras farfar var på höga droger nästan varje gång som han var hemma. Jim spenderade många av sina dagar att vara ute och blev intresserad av fotboll och har alltid velat jobba med billar. han och hans brorsor blev bort adopterad när de var små och deras nya familj var inte mycket bättre, de slog och sparkade på dom när dom frågade om dom kunde få köpa leksaker. När Gustav växte upp så träffade han massor med kompisar som var kriminella för dom hade liknande backrund som gjorde så att Gustav började ta droger och sedan blev han tagen av polisen. Efter Gustav hade varit i fängelse så svor han att han aldrig skulle göra något sånt igen för att han inte vill bli som sin farfar. Gustav dog när han var 31 år gammal av överdos begravningen var lång och smärtsam men bara två veckor så började Kalle jobba som brandman och blev snabbt kär i och släcka bränder med sina närmaste kompisar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill att det ska vara en skönare upplevelse för andra spelare och se till att flera spelare ska ha tillgång till flera företag. jag ska också se till så flera spelare ska ha roligare och behandla alla med samma humör

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? båda parterna ska ha roligt och ha roligt och man ska inte alltid gå för vinns i till exempel ett rån

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag gjort och jag förstår dom flesta reglerna. vi har RDM och menas med att man får inte slå eller döda andra spelare utan anledning, VDM menas med att man använder ett fordon som ett vapen för att skada/döda andra spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på några olika rp servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag kan tänka på just nu

Tillbaka