Accepterad Lommamark | Medlem ansökning[dante_skilss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lommamark

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? McLomma

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär i Unive heter Charlie Lundgren. Han växte upp dåligt i en tuff och problematisk familj där pappan var alkohol beroende och slog hela familjen. Jag blev sedan adopterad vid 15 års åldern och skippade skolan för jag bara hatade den generellt. Nu försöker han hitta jobb för att käna pengar och utforskar sitt liv med ny möjligheter och försöker göra nya relationer med kompisar och sin nya familj som han precis kommit till. Han är väldigt mystersam och när han pratar pratar han inte så högt för att han gillar att vara själv. Detta gör att hans intressen är att kolla på film och bara gå runder i stan och tänka på saker. När han stöter på folk är han däremot nyfiken och säger hej och kollar läget då och då. Han har precis fyllt 18 år och försöker hitta jobb för att överleva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidrag med spelupplevelsen och höja den till högsta nivå för alla deltagare. jag har en förmåga att sätta mig in i olika scenarios och karaktärers bakgrund. Detta är väldigt viktigt inom rollspel vilket är därför jag skulle säga jag hade bidragit till Unive. Jag är även kreativ med massa fantasi vilket gör det möjligt för mig att anpassa mig till min karaktär och gör en bättre upplevelse både i spelet och för verkligheten eftersom jag är en väldigt snäll individ också. En till viktig grej är att jag förstår vikten av samarbete och god kommunikation inom rollspel. jag är väldigt pratsam vilket gör att jag kan hålla bra dialoger och har inga problem med att prata med nya folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte spelar för sin egna fördel, det betyder att man gör en scenario som är roligt och positivt för både parterna, ett exempel kan vara att man inte har en snabb bil vid rån så att polisen faktiskt hinner ikapp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = Random Death Match. Att döda någon utan ett scenario. T.ex att man går till torget och bara skjuter oskyldiga spelare utan anledning. VDM = Vehicle Deathmatch. Döda någon utan en anledning med ett fordon. T.ex att man bara kör på folk som är oskyldiga. Combatlog = Innebär att man medvetet undviker ett scenario, t.ex att någon rånar dig och du lämnar servern bara för att undvika scenariot. Powergaming = Använder sig av omänskliga krafter. T.ex att någon kör på dig och du trillar men sedan går du upp och springer iväg, det är powergaming. Fear rp = Man ska värna om sitt liv. T.ex att om någon försöker råna dig, då ska du alltid värna och rpa att du är rädd. Inte bara ringa polisen och sedan köra iväg.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på denna server innan, annars har jag inte någon annan erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det vill jag inte.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka