Nekad Lolter | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lolter

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? herrjanlov

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 1994

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Carlöv

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättvis, Professionell, Slug

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund som jurist drömmer om en roll som advokat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med juridisk hjälp i form av försvarsadvokat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario enligt mig är uppbyggt på ett sådant sätt att man skall föra en story fram. Det spelar ingen roll om det är av någon vinst för en själv. Alla scenarier leder till fler och storyn blir bättre när alla vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, har inte spelat så länge.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte döda någon utan ett solid scenario. Man får inte fråga rätt ut "vad trycker jag på för knapp eller vad använder jag för muskel för att göra...."

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kan många röster tycker det är kul med RP och går starkt in i rollen.

Nekad.
Anledning:

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka