Lolter
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl
Vad är ditt discord namn? herrjanlov
Vad är ditt födelsedatum? 23 November 1994
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Carlöv
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättvis, Professionell, Slug
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund som jurist drömmer om en roll som advokat.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med juridisk hjälp i form av försvarsadvokat.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario enligt mig är uppbyggt på ett sådant sätt att man skall föra en story fram. Det spelar ingen roll om det är av någon vinst för en själv. Alla scenarier leder till fler och storyn blir bättre när alla vinner.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, har inte spelat så länge.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte döda någon utan ett solid scenario. Man får inte fråga rätt ut "vad trycker jag på för knapp eller vad använder jag för muskel för att göra...."
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kan många röster tycker det är kul med RP och går starkt in i rollen.
Vad är ditt discord namn? herrjanlov
Vad är ditt födelsedatum? 23 November 1994
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Carlöv
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättvis, Professionell, Slug
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund som jurist drömmer om en roll som advokat.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med juridisk hjälp i form av försvarsadvokat.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario enligt mig är uppbyggt på ett sådant sätt att man skall föra en story fram. Det spelar ingen roll om det är av någon vinst för en själv. Alla scenarier leder till fler och storyn blir bättre när alla vinner.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, har inte spelat så länge.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte döda någon utan ett solid scenario. Man får inte fråga rätt ut "vad trycker jag på för knapp eller vad använder jag för muskel för att göra...."
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kan många röster tycker det är kul med RP och går starkt in i rollen.