Nekad Lollo09Liam | Ban Överklagan [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lollo09Liam

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/villehankan/

Ditt Hex-ID: steam:1100001455c3d13

Vad är din discord tagg? Villehankan

Vem var det som bannade dig? 9ankan

Bild på banmeddelande: IMG_2351.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag uttröck mig rasistiskt och jag har fullt förståelse till det,, men jag fattar staffsens val som dem gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ska vara ärliga med er till hundra procent, jag satt och spela sen så vart jag arg över att nån grabb lalla och rdma oss. så jag tog det på allvar och sa lite olämliga ord till han. jag var helt speedad då och jävligt arg så jag lacka ur totalt, men jag mena inte alls det och jag vet att det jag gjorde var fel. men sen så fick jag och min kompis hoppa support för att vi döda han för han fortsatte hålla på. Och senare så visade jag klipp till staff och där hör man att jag sa massa saker och då valde dem att banna mig. Jag vet exakt vad jag sa och jag begick ett fel och det var faktiskt dpligt gjort av mig. och det här är en sak som jag inte kommma göra om kan jag lova.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Själva bannen var helt rättt gjord av ankan och det ska han ha credd över att han gör sitt jobb bra. men själva händelsen har ju hänt och jag står för det och tar på mig ansvar för det jag gjorde även fast jag reagera på dem som jag gjorde. det gick fel och jag snea. men ja jag ber om förlåtelse och ber om en chans till att lova att jag ska bevisa mig 200% bättre än vad jag va!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagir lärdom av allt och ja jag har några tidigare bans. Detta är inget som jag stödger och tar ansvar för allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hundra procent hade jag kunnat gjort hela saken annorlunda från första början ja. Och ska aldrig göra om det och hoppas på att jag kan få en ny chans som jag hoppas på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer jag göra det annorlunda nu. jag kommer göra allt bättre och ta alla regler nu på fulla ansvar och visa att jag är den bättre personen än vad jag visade då. Så jag kan lova att jag lyssnar på unives regelr och det kan ni få mitt ord på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka