Nekad Loke | Ban överklagan [Dannezan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowke

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RIPLowke/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lowke

Vad är din discord tagg? Lowke#0640

Vem var det som bannade dig? Valle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatloggning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för jag blev skjuten och var mitt i ett scenario men efter ett tag så leavade jag för jag var tvungen att gå ut med hunden nån minut efter scenariot men förstår att det räknades som combatlogg och det är inte bra det kanske låter cheesy men det är sanning men om ni tror att jag inte försöker köras RP seriöst så varför skulle jag ha donerat 650kr

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid meth stället med 4 personer sen kom några och skjöt oss och nån minut efter så leavade jag för var tvungen att gå med hunden på kvällspromenaden och känner det är viktagre än ett spel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte jag gjorde väldigt fel men känner att det är lite mer prioriterat att gå med hunden än ett spel oavsett om det är RP så känner att jag borde få komma in igen pga att det var ju inte med meningen satt säga och jag vill verkligen köra RP igen. men snackade med Valle som bannade mig han sa skriv en ban överklagan

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare inte vart så bra på RP för jag har bara trollat och griefat och det var så himla onödigt för oavsett om det var kul för stunden blev det inte kul senare när man var sugen på att spela FiveM och man var bannad för allt möjligt t.ex som FearRP, RDM, Sunt förnuft och så vidare men nu på senaste har jag börjat med seriös RP

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha varit kvar ingame istället för att leava för jag får ju skylla mig själv om jag blir bannad för combatlogg det var oansvarigt av mig. mitt beslut jag tog att leava är inte så bra RP

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det skulle jag väll säga jag har iallafall lärt mig en läxa att oavsett vad så ska man inte combatlogga det e 0 tolerans förstår att ni banna mig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka