Inaktuell Lojenas | Beslut Överklagan [vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lojenas

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
4
Ditt discord namn: .lojenas

Ditt Hex-ID: steam:11000016ec3334b

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna krim och medlem roller + ban i 14 dagar

Vem/vilka tog beslutet? Kevin88

Varför tror du själv att beslutet togs? För att det var fear rp men inte grov

Hur är beslutet felaktigt? Jag skriver för att överklaga min ban för Grov Fear RP som jag nyligen fick. Jag förstår att min handling att ta en polis runt halsen kan ha uppfattats som olämplig och jag vill gärna förklara min sida av händelsen. Under den specifika situationen hade jag inte för avsikt att bryta mot serverns regler eller skapa en negativ upplevelse för andra spelare. Och jag tycker inte att det var grov fear rp utan bara fear rp då polisen som jag tog inte siktade mot mig när jag tog han. Klart att han siktade först när han fälde mig men då sprang jag bara och det var fear rp. Sen så lät han mig ta up kniven utan att skjuta eller fälla mig så jag tog han som gisla och då var jag var stressad och ville väna för mitt liv och enligt mitt perspektiv så var det sista utvägen. Jag är verkligen ångerfull för hur det kan ha uppfattats och jag har lärt mig av denna erfarenhet. Jag ber er att överväga min ban och ge mig en chans att visa att jag kommer att följa serverns regler i framtiden. Jag uppskattar verkligen det arbete som ni gör för att hålla servern en bra plats att spela på och hoppas på en rättvis omprövning. Tack för att ni tog er tid att läsa detta. Jag ser fram emot att höra från er.

Vänliga hälsningar, August/ lojenas

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://easyupload.io/fu8ik2

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Jag råka lägga upp fel skulle göra en ban överklagan inte beslut

Tillbaka