Nekad Lojenas | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lojenas

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
4
Ditt discord namn: .lojenas

Ditt Hex-ID: steam:11000016ec3334b

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget medlem och krim och 14 dagars ban men överklagade den bannen

Vem/vilka tog beslutet? Kevin88

Varför tror du själv att beslutet togs? För att enligt dom så gjorde jag grov fear rp. När jag tog polisen runt halsen med en kniv.

Hur är beslutet felaktigt? Jag gjorde en ban överklagan och den blev godkänd och de va samma händelse som handlar om mina roller. Men d som hände var att vi gjorde juvelrån jag och 2 andra och då så lallade polisen sönder under juvelrånet men efter en stund så åkte vi från juvelrånet och då börja polisen pita direkt. Men så kör vi en stund och då gårvåran bil sönder så alla springer ifrån bilen. Då så hade jag en polis efter mig och då när han sprang efter mig så fällde han mig och då siktade mot mig men jag sprang iväg ändå och d var fear rp men när jag hade sprungit iväg så tog jag upp min kniv som jag hade på mig och tog polisen runt halsen, men polisen siktade inte han sprang bara efter mig. Och han lät mig ta upp kniven utan att göra något så jag tog han runt halsen. I mina ögon så var den sista vägen ut, jag kunde inte springa ifrån han då han hade ped. Men enligt mig så var det inte grov fear rp då han inte siktade och han lät mig ta upp kniven.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://easyupload.io/fu8ik2

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka