Accepterad Lojenas | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lojenas

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199818552139/home/

Ditt Hex-ID: steam:11000016ec3334b

Vad är din discord tagg? .lojenas

Vem var det som bannade dig? Kevin88

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-04 232938.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var fear rp men inte grov enligt mig. Och det är klart att jag gjorde fel när jag sprang ifrån han från första början. De jag fick va indragna roller och bannad för grov fear rp, och det tycker jag var lite väl hårt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 andra gjorde ett juvelrån och då så lallade polisen sönder och tog inte sitvationen seriöst, sen efter ett tag så åkte vi som rånade juvelrånt och då började polisen att pita och hålla på. Sen efter ett tag så blev vi stannade då bilen gick sönder och alla 3 sprang ifrån bilen. Efter mig hade jag 1 polis com efter ett tag taklade mig och siktade ett vapen mot mig men då sprang jag iväg men medans jag spran så tog jag upp min kniv och polisen gjorde inget inte siktade inte takla mig inget han sprang efter så jag tog han runt halsen då jag ansåg att det var sista utvägen och var stressad för mitt liv och visste inte någon annan utväg. Han hade även gorilla ped så han spran även 1000 gånger så snabbare än vad jag gjorde så jag hade aldrig kunnat springa ifrån han. Och när jag hade polisen i TH så sa jag till alla andra poliser som samlades runt mig att jag vile ha en bil för polisen som jag tog. Så jag fick bilen och jag släppte polisen sen så pita polisen min bil så att den gick sönder och då gav jag upp då jag hade ingen annan utväg runt 5 poliser stog och siktade mot mig. Så dom tog in mig i polisstationen och satte mig i en sell sen blev jag bannad i 14 dagar och indragna roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så var det fear rp när jag sprang iväg från polisen när han fälde mig men sen när han jagade när jag hade sprungit när han taklade mig så lät han mig ta ut min kniv och när jag tog han runt halsen han siktade inte vapen mot mig utan han höll den i händerna bara. Och då kände jag att det var en bra timing då han inte siktade och ingen annan siktade mot mig häller.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad 4 gånger nu med denna bannen då dom 2 första var för 1-2 år sen så jag kom faktiskt inte ihåg vad som hände då men den 3 bannen var för att jag råka prata ooc ingame när jag var inne i fängelset.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stannat när polisen hade taklat mig och inte tagit upp min kniv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att respektera polisen mer än vad jag gjorde innan. Då dom har mycket makt i staden och typ styr och ställer hur unive ska vara. Och sen vara mer rädd om mitt liv även fast det bara är ett spel. Och även följa reglerna mer strigt då det inte är någon lall server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut man måste kunna ta ett beslut.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka