Accepterad Loggert3 | Medlem ansökning [23 savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loggert3

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199135739160/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lias Loggert

Vad är ditt discord namn? Loggert3#6162

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Urban Mohammed är uppväxt i Göteborg med mamma och pappa dock så dog dem vid 5 års ålder och därefter placerades Urban på barnhem. Han har somaliska rötter. Vid 10 års ålder så adopterades han och växte upp med sin nya familj som bestod av mamma, pappa och 2 bröder. Precis efter adoptionen så började Urban i fotboll. Han har spelat fotboll i ca 10 år nu. Han har även testat på sporter som innebandy och hockey. När det kommer till skolan så flöt det på bra. Det kanske inte alltid var det roligaste, men det behövde göras. Han fick stå ut med en hel del rasism men han tog inte åt sig. Han har alltid haft mycket kompisar som stått upp för honom också. Sen kom gymnasiet och då började Urban plugga IT då han redan haft ett enormt intresse för gaming och datorer under sin uppväxt men efter Ungefär 2 år så kände han att han ville byta så han bytte till en annan utbildning för att sedan kunna utbilda sig till mekaniker Urban är fullt utbildad mekaniker och har jobbat i 4-5 år med yrket. Han har varit allt från bilfirma till Polischef, har även varit inom chef på mekaniker en runda också. Målet för Mali är att fortsätta jobba som mekaniker för att ytterligare hålla säkerhet i samhället och för att alla ska må bra och ha ett bra samhälle.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en seriös inställning med mycket nya ideer. Kommer även göra det bästa jag kan för att bidra till en så social och verklig RP som möjligt och fullfölja detta till 100%. Min karaktär kommer att vara ute & röra sig mycket för att knyta kontakter & ha en god tid i staden. Samt så kommer jag att utföra roliga, unika och proffsiga scenarion. jag vill skapa unika scenarion som kan stå ut lite.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en seriös inställning med mycket nya ideer. Kommer även göra det bästa jag kan för att bidra till en så social och verklig RP som möjligt och fullfölja detta till 100%. Min karaktär kommer att vara ute & röra sig mycket för att knyta kontakter & ha en god tid i staden. Samt så kommer jag att utföra roliga, unika och proffsiga scenarion. jag vill skapa unika scenarion som kan stå ut lite.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att man själv tycker de ör roligt de ska vara roligt för båda i ett senariom varken man vinner eller förlorar.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på den innan och har sätt på twitch och youtube och det är en känd fiveM server med många spelare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka