Nekad loelowe | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

loelowe

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ralle

Vad är ditt discord namn? ralle.08an

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: birre birsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva min karakär som en snäll alltså blir han arg e han ju såklart inte snäll, när folk pratar med respekt får dom mer respekt tillbaka, den är dritfitg och allmänt kompetent.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har haft det tufft som barndom han blandade in sig i kriminella livet som barn vilket han idag ångrar sig men kan kunde inte sluta så en idag är han fortfarande kriminell och han kommer fortsätta att vara det. som barn var han alltid en snäll person men han var så försjust i kriminella livet så han ville testa på, sedan han blev 15år gammal ville han sluta men han vågade inte säga ifrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp med utvecklade sceanrion med både roliga och tråkiga och spela socialt som möjligt inte bara skjuta hela tiden vill utveckla commyntit så det blir ännu större

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? attt man inte bara ska vinna alla sceanrion ibanld ska man förlora så det blir roligare för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? aldrig spelat är ny

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, jag har läst reglerna. Powergaming 1: innebär ifall jag åker in i en vägg och ja inte rpar på skadorna klassas det som pwg . pwg 2 är att man spelar för makt och pengar. Suntförnuft: viktigaste regeln det är att man ska rpa logiskt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej,

Har tillstånd av att göra en medlemskap ansökan oavsätt att min dc inte är 6 månader gammal då mitt förra blev bannad.

Du har inget godkännande

Tillbaka