Accepterad Loco_C8 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loco_C8

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Lindgren

Vad är ditt discord namn? locolito_c8

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Abdi Hassan en mycket sprallig och glad kille som växte upp i Göteborg,Biskopsgården. Abdi hade en tuff och hemsk uppväxt med mycket mobbning och trakasserier i skolan vilket gjorde att han inte tog skolan så seriöst som man egentligen skulle. Abdi Hassans familj var mycket fattiga och hade de svårt att få in pengar. Tiden gick och Abdi växte upp och började mera umgås med kriminella människor. Abdi började sälja droger och annat skit för att få in pengar till familjen. När Abdi blev lite äldre så hände de något som Abdi aldrig kommer att glömma! Abdis mamma hade blivit sjuk i en ovanlig sjukdom som ännu inte hade registrerats eller känts till av forskare. Abdi blev såklart väldigt ledsen av detta beskedet och alla läkare hittade inget fel på hans mamma vid alla undersökningar och kontroller när dem väl var vid sjukhuset. Detta ändrade att Abdi ville göra sin mor stolt eftersom hon varje dag pendlade mellan liv o död. Abdi valde då att börja plugga till sjukvårdare eftersom han ville hjälpa alla människor i samma situation. Abdi pluggade mycket och fick mycket pengar i studier. Abdi var nu klar utbildad sjukvårdare och redo för att flytta vidare till en annan stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en rolig och hög rp nivå till servern. Jag kommer att rollspela en unik och rolig karaktär som gör att de kommer ske roliga scenarion som alltid kommer att tänka på att alla ska ha så kul som möjligt. Till servern så kommer jag att bjuda på roliga streams och försöka bjuda in Unives community till min stream så alla kan ha så roligt som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst i ett scenario innebär att du skall göra scenariot roligt och bra för alla som är med i scenariot. Kortfattat så innebär de att du inte alltid behöver vinna ett scenario för att de skall vara kul. Alltså så kan ett scenario va kul om du förlorar de också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst o förstått reglerna, suntförnuft = ett logiskt tänkande inom ens rp Copbait = försöker få polisens uppmärksamhet powergaming = om man kör in i en vägg i höghastighet så ska man rpa på sina skador o inte köra iväg som igenting då blir de powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenheter har runt 500+ timmar om man tänker alltime

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej har inget mer att till lägga

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka