Accepterad Ebbe.exe | Medlem ansökning [maximi87]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbe.exe

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? ebbe.exe

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär kommer rpa som att heta Abdi Svensson, Abdi kommer att vara 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva han med 1. Smidig 2. erfaren inom de flesta yrken 3. kan bli lätt arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund har varit lite sådär, han föddes som en väldigt snäll kille, han hade många bra och roliga kompisar under dagis och upp till 3an i lågstadiet i skolan, när han börja 4an så träffa han nya vänner som inte var de rätta vännerna för Abdi, det visa sig att de var kriminella och väldit skumma i det de gjorde, så de vännerna drog med Abdi i allt de gjorde och sedan fick abdis föräldrar reda på vad de gjorde, då blev hon väldigt sur och arg, så han fick byta skola helt enkelt, när han kom i högstadiet fick han bättre kompisar som bara ville hjälpa Abdi i skolan så han fick bra betyg, och Abdis nuvarande framtidsplaner är att jobba på en lyxig bilfirma eller mekonomen/sc styling, han har fått sitt intresse av bilar av sin kära pappa Oskar som har hjälpt Abdi sen han var liten! och nu vill Abdi och hans familj bara att han ska få ett bra jobb, skaffa en bra fru med barn och leva sitt liv i framtiden!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och social rp nivå med långa scenarion, jag kommer samt att bidra med en rp nivå som innehåller 1.Realism 2. rolig nivå! jag kommer att stå upp och hjälpa andra och bidra med bra och roliga scenarion/ hög rp i vad man en gör!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rpa på ett bra och roligt sätt, man ska göra scenariot roligt för både sidor av scenariot, det jag menar då är att både sidor ska vara nöjda med sitt scenario fast man förlorar scenriot!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? aldrig brytit mot regler på unive men det har säkert hänt fast inte på länge

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm, Suntförnuft, FearRP, Metagaming, Powergaming!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka