Loaded | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loaded

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Användarnamn: Loaded

Hur gammal är du? 2005-08-27

Vad heter du? Alex olsson

Vad heter du på discord? Loaded#5585

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 14.00-23.00
Helger 12.00-02.00

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade bidragit till 100% såklart jag hade suttit i support kollat i reportsen ingame och inte bara brytt mig om att spela på servern. Jag hade suttit i specctate mode och kollat så inga trollare förstör denna fina server. Jag hade bjudit in mycket spelare och att dem skulle komma in på servern och börjat spela. och att jag hade bidragit med bra scripts vi skulle kunna lägga in och förbättrat serverns script om de finns något att fixa. Jag hade kunnat streama på servern för att få upp den ännu högre upp och reklamerat den lite extra mycket och haft lite ute på mina sociala medier när jag går live på Multistaden. Och i olika scenarion att jag inte bara bannar direkt än att kolla med bådas håll kanske frågar varför detta skedde och sen kanske kan lösa de. Om detta inte går och ingen av personerna har bevis kommer jag behöva gå in lite själv och tänka mig inte vilket straff dem ska ha bara är de rätt eller fel de dem har gjort. Och om de finns bra bevis till att man ska få tillbaka en sak eller få den andra bannad så kallar jag kanske en lite högre upp och kollar om vi har samma åsikt på de och om vi ska göra så. Men om de är rdm rakt av och de skett flera gånger så är de bara att banna sånna ska inte vara kvar. Och att jag skulle kunna utanför rpn spridit bra energi kanske snackat lite extra med staffsen om de är på dåligt humör snacka lite gött snack bara. Kommer försöka lösa alla discord supports snabbt så inte våra högsta ska lösa de för de är våra jobb om de inte är stora ärenden så vi inte stör de. Och bara haft gött i detta Community

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Har haft egen server där de gick till väldigt strängt man skulle ha stora bevis på t.ex om man hadde ett vapen och förlorat de. Man skulle läsa en Staffbok som vi kallade de där allt stog staffs fick göra och inte. Vi hadde de strikt där vi inte t.ex supports ha superadmin ingame för att de skulle bli mindre troll vid staffsen men vi skötte de bra.

Har ju med varit Mod på muskelberget ett tag men de kom som en chock där jag bara va de i en vecka där hadde jag inte kommit in i de mycket men jag såg att de va väldigt strikt och att man kunde få stora konsekvenser om man förstörde servern. Och jag var chockad att jag ens blev whitelistad.

Men sedan har jag ju varit staff på minst 15 andra servers men de är inte det mognaste och väljer inte att skriva så mycket om de för de va mest lall ifrån de andra servers admins/ägares håll ingen bra rp bara lall.

Har du några tidigare erfarenheter? Har ju varit staff på massa andra servers och att jag har minst 1400+ timmar på fivem där ingår Muskelberget, inference rp, Heaven rp. Dessa servers är 16+ 18+ 18+ och att jag har varit Mod ett tag på Muskelberget. Och det va strängt och strikt vad man fick göra och inte. Har med haft egen server där jag och min kompis la ner mycket tid men folk bara trollade adminsen va oseriösa och vi valda att ta ner den vi fick för mycket stress av allt. ;/

Vad kan du om skripts? Inte så mycket har inte lagt ned tid på det men om de behövs så lär jag mig för denna server.

Varför vill du bli staff? jag vill bli staff för jag är mogen och har ganska bra ålder kommer sköta de till 100% och att jag kommer specca kolla support kolla reports och sitta i discorden och att jag kommer vara aktiv. Jag vill även bli staff för att hjälpa så vi inte får in trollare jag kommer inva folk kommer streama servern så vi kan få flera spelare. Och att jag inte kommer att bara vara staff för de är kul att ha makt jag är bara där för att hjälpa till och att det ska rättvist för allihopa. Och tror jag är ett snäpp bättre än vissa staffs som finns på denna server vet om några som bara går efter makt pengar och att vara stor som e staffs de därför jag vill komma in och visa hur man ska göra. Och att jag kommer snacka med allt och alla kommer ha respekt mot allihopa.

Väldigt bra ansökan, syns att du har lagt ner tid på den, lycka till!

Bra ansökan, extra bra blir det när man kan skriva tidigare erfarenheter, vilket du verkar ha gott om!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Du är godkänd! Vidare till Muntlig intervju!
Välkommen att åter meddela inom 1 timme annars blir den nekad!
Mvh Flerryberry

Nekad. Intervju hölls inte i tid trots förvarning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka