Accepterad LN_Kela | Chef-jobb ansökan [Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LN_Kela

Icke Medlem
Meddelanden
456
Reaction score
20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The palace, ägare.

Vad heter du IRL? Kela

Vad heter du på discord? LN_Kela#2005

Hur gammal är du? Ooc är jag 16 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? 281 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef/ägare på The Palace då jag tycker att jag anses som en lämplig ägare till The Palace, det är en klubb jag velat äga ett bra tag då jag hört ganska bra rykten om stället bland medborgare i staden som verkat komma med ganska positiv feedback. Jag vill bli ägare på klubben då jag vill styra upp stället och göra det till en av serverns mest omtyckta ställen Jag vill även lite halvt utveckla min kriminella RP genom att äga en klubb och få som en sorts status att jag är en av de lite större kriminella av de som känner till att jag är kriminell ingame. Det kan bli ganska feta scenarion utav det med tanke på att The Palace varit kriminellt innan om jag inte kommer ihåg fel, då var det ett ganska populärt ställe för kriminella också och det är det jag lite halvt vill få tillbaka nu om jag får starta upp The Palace igen. Det är ett jobb som hade passat min karaktär perfekt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade på förra club de muñeño och var delägare ett tag. Det var ett arbete jag kunde sköta galant så ägar rollen är en roll jag lätt skulle kunna sköta. Sedan har jag även jobbat som dansare på muñeño vilket fungerade ganska bra. Det är ett jobb som kräver mycket tid, arbete och mycket social roleplay vilket jag tycker om något enormt.

Berskiv din karaktär? Kela Lindholm, en ganska livlig och glad tjej som alltid vill vara festens mittpunkt. Hon har lätt med människor och hur man ska hantera dem då hon alltid varit mamman/bossen bland sina vänner vilket har fått henne att inse att klubblivet är en ganska stor grej för henne.
Dock har hon sina nackdelar, hon är ganska långt in i kriminaliteten och alltid varit en dom skapat kaos i vardagen. Det är inte alltid det bästa som finns men det kan vara en väldigt bra grej då hon naturligt blivit menad att vara den som är i mitten av allt, en ledande person, en boss. Helt enkelt en sån person som är perfekt för ägarskapet av en klubb.
Hon har även ganska stora fördelar, hon är extremt social och trevlig mot de flesta vilket är en naturlig begåvning. Hon är riktigt karismatisk och kan upplevas som ganska vänlig för det mesta. Hon är bra på att dra ganska mörka men roliga skämt och även ganska värdelösa skämt.
Kela är en tjej de flesta känner och de flesta uppskattar hennes närvaro för att hon alltid livar upp stämningen. Hon är alltid räddaren i nöden.
Hon fixar alltid fram det mesta ganska snabbt vilket även är en ganska stor fördel i det hela.

Hon vet även exakt hur man gör bra reklam och ser till att det är ett bra schema med bra upplägg, priser, drickor, artister och allt där emellan.
Hon är även den man helst vill ha business med då man aldrig blir sviken av Kela. Hon är extremt lojal vilket perfekt att hon är.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne minst 3-4 timmar om dagen men när jag är som mest aktiv vilket är för det mesta är jag inne mellan 5-10+ timmar.
Fivem/Unive RP är det enda spelet jag spelar för tillfället.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är såklart, hade ju varit lite tråkigt att inte bli chef/ägare eftersom att jag känner att jag är en extremt lämplig ägare för the Palace men jag förstår om det ej blir så.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag ej, kommer aldrig att göra det heller då unive är den servern som är bäst för mig och mitt rp:ande.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka