Accepterad Llullevongreven | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Llullevongreven

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lullevongreven

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Axel Martinsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, unik och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Axel har en lång framtid framför sig, därför vill han hitta på något på riktigt och börja tjäna pengar och skaffa vänner. Axel funderar på att samla ihop pengar till ett kapital och sedan lägga pengar på aktier eller eget företag så som att sälja kläder eller dropshippa. Eftersom att han hade en sådan bra bakgrund så har han en stor chans att lyckas med det han söker. Han hade inte mycket problem som barn, vänner i skolan och bra behandlad av sina föräldrar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna vara unik och inte som alla andra som antingen är kriminella eller poliser, jag vill göra något nytt. Krävs att kämpa för att klara att göra något som ingen annan har gjort. Jag kommer nog varken vara kriminell eller polis. Jag vill vara något som ingen annan är för att få så bra RP som möjligt inte bara för mig utan för andra också.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att vinna utan för att andra ska ha det roligt och dem också ska vinna. Det är det som är så bra med mig, jag tycker mer om att se andra folk glada och ha roligt än mig själv. Inte för att skryta och sådant men jag spelar verkligen oftast för att andra ska vinna ett scenario för att det är roligare att se andra ha roligt än att själv ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Självklart har jag brutit mot reglerna vilket jag tror dem flesta har gjort ett par gånger. Det var så pass länge sen jag blev bannad för att jag bröt mot reglerna så jag kommer inte ihåg senast om jag ska vara helt ärligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM - Detta står för Viechle death match och betyder att du kör på folk med en bil / använder bilen som ett vapen. PWG - När du inte RP:ar på skador. PWG 2 - När du endast spelar för makt och pengar. RDM - Gör skada på folk T.ex slår, skjuter osv osv utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det, bara att jag hoppas att jag blir godkänd!

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Ser att du har verifierat dig, grymt!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka