Antagen lluddee | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lluddee

Välkänd Medlem
Meddelanden
682
Reaction score
301
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Ditt discordnamn: lluddee

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2003

Varför ska just du bli staff? För mig handlar rollen inte bara om att upprätthålla regler, utan också om att bidra till en positiv & välkomnande miljö där spelare trivs & byggs upp för att stanna kvar på servern & bibehålla sin respekt till den. Jag är lugn, rättvis & ser alltid till att lyssna på alla parter innan jag fattar beslut. Samtidigt är jag bra på att sätta mig in i olika situationer & anpassa mitt bemötande efter vad som krävs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det ännu finns mycket bugs på servern som jag gärna hade velat hjälpa till med att fixa, ännu så finns det texturer som inte är som de skall vara. Jag vill gärna bidra med min erfarenhet & engagemang till detta, så att folk kan spela på Unive utan att bry sig om såna saker.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det mest enkla sättet är att reskina om samtliga vapen för att snabbt kunna lösa detta, men samtidigt så är inte alltid det snabbaste sättet det bästa, utan kanske se vad som orsakat det & försöka konfigurera det därifrån.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staff roll är till exempel att tänka att man inte endast är det för att stänga av folk & skicka de, utan även hålla de kvar på servern med den gemenskapen de kom in med första dagen. Bibehålla den goda kommunikationen med spelare genom att förstå & utveckla de. Detta tar jag fram främst för att om Staff inte är professionella händer oftast att spelare tappar respekt för reglerna, onödiga konflikter uppstår & communityt kan möjligtvis bli toxic. En bra staff ser potential i spelare, ger guidning i stället för direkt straff & bygger relationer.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer dela upp det 30/30/30, jag jobbar heltid varje 09-17, sedan kommer man väl behöva laga mat osv när man kommer hem, men självklart försöka dela upp sitt rpande & staff arbetande därefter. Jag tror det kommer gå bra.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ett år. Har även spelat här 2022, men stannade inte så länge.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, dock så saknades det handling i områdesgrejen & det är absolut något jag skulle vilja arbeta med då jag är duktig på det.

Senast ändrad:
Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka