Nekad lliam | Polismyndigheten Ansökan (Noble)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lliam

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 8 Augusti 2008

Vad heter du på discord? liamwik #9963

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 238 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? runt 3-5 timmar per dag

Vad heter du? Albin berg

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? Jag tycker mycket om att jobba med människor. Jag vill gärna vara en del av att göra samhället tryggare. Äldre människor och kvinnor ska våga vara ute själva på kvällen. ungdomar som hamnat snett måste få möjligheten och stöd att ordna upp sitt liv. Jag vill också bidra till att polisyrket blir mer attraktivt.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Hjälpa människor som har det svårt och jobba för att förebygga brott. Förmågan att möta samt kunna tala med alla olika sorters människor. Förmågan att kunna sätta sig in i andra människors situationer. Kunna hålla lugnet i stressiga situationer.

Vad vet du om yrket i helhet? Att man kommer möta många människor i olika situationer och miljöer. Det kommer krävas empati och mycket tålamod samtidigt bestämdhet.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som sjuksköterska i ambulansen. Jag kan radiokommunikation och radiodisciplin. Jag är van att möta människor i utsatta situationer.

Hur är du som person? Jag är öppen och social, har lätt att arbeta i grupp. Jag är en lugn och stabil person och tycker om att träna.

Är det något vi bör veta om dig? Nej det tror jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka