Accepterad LLaalll | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LLaalll

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967149019/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Max11#1567

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmad Ali och jobbar på postnord AB. Han är har ett stort intresse av bilar och BMW är en favorit. Han har haft flera olika BMWS under tiden han har bott i Unive. Han har en dröm att bli någon slags bil mekaniker men har andra stora funderingar som han vill hålla hemligt. Han är väldigt duktig på att behandla folk med respekt och älskar att träffa nytt folk. Han blir lätt vän med någon och är inte blyg på nåt sätt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag har en stor passion av roleplay och skapar bra scenarion. Jag har varit med i rp branshen i ca 3 månader och har lärt mig en massa under den tiden. Jag är väldigt ofta inne på Unive och kan hjälpa om det behövs antingen i dcn eller på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är väldigt intresserad av just Unive för att servern har saker som vissa andra inte har. Några saker är tex extremt smarta och bra rp spelare på servern och den är en av de största svenska servern på FiveM.

Hur hittade du Unive? Jag har hittat Unive när jag har kollat på twitch och när jag laddade ner FiveM så var Unive den servern som jag fick mest intresse av på direkten.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli en av de bästa på servcern att rpa. Jag vill kunna sprida glädje till folk som också tar det seriöst. Jag vill visa och lära folk att Unive är den bästa servern som finns och att man inte ska kunna motstå från att spela på den.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill jobba med något slags bil jobb där jag hjälper andra spelare så att de kan få en trevlig resa i Unive. Men sedan så skulle jag vilja testa att vara kriminell och jag gillar mycket att samarbeta med folk och inte göra allting själv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Om jag blir avstängd från servern så, Ja. Då kör jag andra servrar för att FiveM är det enda jag tycker är roligt men annars så är Unive den enda servern jag spelar.

Kort beskrivning på karaktär men ger dig en chans, vidare till intervju

Tillbaka