Nekad LKN | Ban Överklagan [manizzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LKN

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198341065065/

Ditt Hex-ID: 110000116b28969

Vad är din discord tagg? LKN5

Vem var det som bannade dig? Maniz & Rozzii

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-14 185548.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de trodde att min rp enbart grundade sig på att behålla mitt vapen, vilket de inte var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart kidnappad av en person och när de bär på min kropp så springer de in i en gång där mina medlem är. När min medlem ser dom bära på mig börjar han skjuta och råkar träffa mig 1 gång så jag halv dog. Blev medvetslös men kunde fortfarande röra på mig (hamnade i de tillståndet där man får skicka prios och gå runt) Under den tiden jag kunde röra mig, blir personen som bar på mig dödad och ligger på marken. Då väljer jag att ta tillbaka mitt vapen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte en helt felaktig ban men förstår inte varför detta blir en ban och inte bara att de säger till mig.
Som jag förklarade i support så sa jag de att eftersom man får skicka prios och man får röra sig så tänkte jag att man lika gärna kan loota. Alltså med samma händer som man kan ta upp telefonen borde man lika gärna kunna ta ett vapen. Enligt mig är de logiskt eftersom man kan söka igenom sina egna byxor och ta upp telefonen, då tänker jag att man kan söka igenom andras byxor och hitta sitt vapen. Som jag även sa till dom i support så hade personen ingen väska på sin ped eller något som hade gjort de svårt för mig att ta tillbaka vapnet. Utan jag utgår från samma möjligheter som jag har alltså att har jag en stor AR på mig bör jag bära den i händerna och samma borde då motparten göra vilket enligt mitt tycke då inte gör min handling så konstig.

Sedan förstår jag att man inte enbart ska spela efter vapen och pengar och att man bör ha ont när man blivit medvetslös men eftersom man får ta upp telefonen från fickan och skicka prios bör man även kunna sträcka ut armen och ta tillbaka sitt vapen.

Förstår att de kan vara missvisande och se ut som problematisk rp men personligen anser jag inte att jag är någon som rpar för att få massa vapen och pengar och tycker inte att man kan bedöma sådant på ett sånt här klipp. Hoppas därför att staffsen kan ta hänsyn till detta eftersom de inte skrivits ut om vad man får och icke får göra när man är medvetslös men att röra på sig och ta upp telefoner är godkännt så tänkte att min handling i detta scenario inte var något fel men i efterhand kan jag se hur staffs tolkade situationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad innan och ofta löst saker genom att prata med staff i efterhand. Annars har jag bara 9 bans på 2,5 år och flera av dom är fel placerade alltså att de varit fel id eller inte jag i klippet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat hoppa över att ta tillbaka mitt vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag bör spela på ett sätt som inte kan tolkas som pwg2 och även ifrågasätta staffs när de dyker upp oklarheter kring vad man får och icke får göra. Maniz sa till mig i support att de var pwg2 ban men inte skrivit i sin ban så de är vad jag utgår från att jag är bannad för.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka