Accepterad LKN | Ban Överklagan [boten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LKN

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198341065065/

Ditt Hex-ID: 110000116b28969

Vad är din discord tagg? LKN5

Vem var det som bannade dig? Boten_ [Hela staff-teamet var med i support 320, emilia osv osv]

Bild på banmeddelande: botenban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade gjort fel vid flera tillfällen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support med alla staffs och gick igenom flera klipps där jag hade gjort fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var jag som gjorde fel. Kommer tyvärr inte vara den längsta ban-överklagan men de grundar sig i att dessa klipps som var anledningen till min ban har jag pratat om med staffs och förklarat från mitt perspektiv och de förklarade hur dom såg på scenarion som jag gjorde. Efter detta har jag även pratat med 320, Limpis och Emilia angående mitt beteende och hur jag har agerat på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har totalt 7 bans och 5 av dom är fel, inte att jag tycker att de är fel utan de är antingen fel ID som staffs skrivit in och en var när en staff bannade mig utan att prata med mig men jag hade låg fps så för han såg de ut som att jag körde in i hus utan att rpa på skador men kunde vissa klipp och fick unban direkt. Men jag har dragit lärdom innan att gå mot reglerna medför åtgärder och dessa åtgärder är inte så roliga. Denna ban jag fick nu var i 15 dagar och jag har 2 dagar kvar. Jag har i alla fall lärt mig att vara trevlig mot staffs tar mig längre. Samt att ifall man lugnar ner sig lite och kollar tillbaka på sina klipps och scenarion kan man se de med ett annat perspektiv och inse vilka fel man gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit med social och rpat mer rädd för vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Gå inte mot serverns regler, för då kommer man få åtgärder som inte är roliga. Vill man spela på Unive så följer man reglerna och gör de kul för alla. Har även insett nu hur stort inflyt jag har som boss. Min ban nu har gjort att knappt någon är ig och att min bror Zelfz haft mindre att streama eftersom de sker mindre saker in-game och de är ärligtalat anledningen till varför jag gör en banöverklagan för att jag måste komma tillbaka nu och styra upp allt inför Zelfz eventuella stream imorgon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka