Accepterad Ghostyyy | Åtgärd Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostyyy

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
527
Reaction score
99
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 808679882032676864
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag hoppade krim support pågrund av att jag hade blivit rdmad, Efter att jag visat klippet sa staff att de ansåg att jag själv hade gjort något regelbrytande i samma klipp och att jag därför också riskerade åtgärder. Efter de sa det till mig så ville jag inte skicka klippet till staffsen, eftersom att jag var nära på att få indragna roller. Kort därefter blev jag bannad. Detta är vad som hände.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag fattar staffsens punkt om varför återgärder sattes, men också tycker att den kanske var lite överdriven, jag valde att skicka klippet men då märkte jag att det var alldelles för sent och de satte 17,5 poäng pga mild powergaming & Undanhåller problemspelare och sitt eget klipp för att skippa få åtgärder. Ej sammarbetsvillig i support.
Jag ber också om ursäkt till både staffsen som var i ärendet pga mitt beteende i support, detta kommer verkligen inte att upprepas. Och ska skicka klipps direkt utan några hinder även om jag också ska få återgärder. Vill att korpen tar denna då det var han som la återgärden.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja, jag har videoklippet från händelsen samt finns det i staffsens pm.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka