Nekad LKN | Ban Överklagan [Barbiee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LKN

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198341065065/

Ditt Hex-ID: 110000116b28969

Vad är din discord tagg? LKN5

Vem var det som bannade dig? Barbie

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-31 232013.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev arg och valde att pita tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i gs och blev jagad av två bilar. Dessa bilar har vi krig mot och därför var stämningen väldigt hetsig, sedan började en vit bmw pita mig lite extra mycket och gjorde så jag blev riktigt arg. Så jag säger till den andra bilen där folk från deras gäng som är högre uppsatta att de måste säga till sin medlem för att detta inte funkar. Personen i vita bilen fortsatte köra framför mig och pita och hetsa så jag blev arg. Efter detta valde jag att pita honom tillbaka. Sedan går jag off och 20 min senare är jag bannad efter ett långt supportsamtal.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban. Men jag har lite delade åsikter kring åtgärderna jag fick. Som jag sa i support så förstår jag till 100% att jag gjorde fel och att de naturligtvis något vi behöver prata om, samtidigt tycker jag att bans eller långa varningar så som krim varningar är något man bör placera på folk som inte förstår vad dom gjort för fel, eftersom de kan göra att under tiden dom är bannad förstår dom lite mer vad de gjorde för fel eftersom de är lätt att vara klok i efterhand.

Alltså tycker jag staffsen gjorde rätt som varnade mig eftersom att jag pitade sedan tycker jag även att det var bra att staffsen valde att förbi se en pit eftersom de var lag. Alltså gör jag inte denna överklagan för jag tycker att de gjort fel i sitt agerande, eftersom att jag gjorde fel. En pit är alltid en pit, men i detta scenario fanns det även bakomliggande saker som gjorde att jag reagerade på detta sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blir typ aldrig bannad. Min senaste ban var fel placerad och innan dess har de varit 4 stycken där staffen antingen skrivit fel id eller så har jag förklarat vad som hände så har de direkt valt att unbanna mig. Men jag har en legit ban från 18 Jan 2023. Där valde jag bara att tänka över lite om jag skulle fortsätta spela eller sluta, men efter 4 dagar gjorde jag förmodligen Unives längsta ban-överklagan och sen var jag tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja,
1. Inte gör fel utan kör bort från dom och ställa in bilen sen logga tills jag är lugn igen.
2. Klippa hoppa support och inte göra något fel.

Alltså allt handlade bara om att jag var arg i stunden och de tror jag även min historik talar för sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej. Lärde mig mycket mer av att sitta i support och prata med staffsen och se på situationen på olika sätt. Tycker att bannen mer förstör eftersom gänget kommer bli inaktivt och flera spelare som inte har en boss så de kan bli mycket kaos.

Sa även detta till Hapyxz

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka