Nekad lkk.12k | Ban Överklagan [klakeskoban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rurre1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199810594603/

Ditt Hex-ID: 11000016e49c72b

Vad är din discord tagg? lkk.12k

Vem var det som bannade dig? Klakesko/antar philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-21 205517.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dupade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var o rpa med mina vänner, sedan så gick jag o la mig. sen när jag vaknade och skulle spela med mina vänner så var jag då bannad av klakesko i 2 år. Jag tar ansvar för mina fel och vill gärna ha en ny chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt, jag tänkte inte logiskt och ville ha pengar i servern, min kompis som hade hittat ett duping sätt berättade det till mig så jag provade det och så funkade det sättet. Jag som inte tänkte på konsekvenserna fortsatte o dupa och fick himla mycket pengar och köpte massa saker, men jag drabbade inte någon med pengarna. Jag erkänner helt att jag hart gjort fel och tar ansvar om ni inte vill acceptera. men jag hoppas verkligen ni gör det för jag har skrivit typ 3 st nu och vill jätte gärna kunna rpa på servern då jag har goda tider och började på servern och vill faktiskt köra på riktigt. jag har förbättrat mig själv helt. är bättre på att rpa och håller inte på med fusk eller duping eller något liknande. Men jag vill gärna ha en chans av er i unive att kunna rpa och ha roligt igen med mina kompisar då alla de kör på unive. Jag ber om förlåtelse och ber verkligen om en ny chans att kunna rpa på servern igen,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad mest för lall förutom denna ban som jag har nu. Jag har lärt mig o förbättrat min rp nivå mycket och lallar inte, jag gillar och vill uppnå/ha seriös rp när jag rpar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju kunnat köra på riktigt som alla andra med jag tänkte inte och ville bara ha mer och mer pengar, ber om förlåtelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

vill säga att jag när jag dupade så drabbade jag inte någon, och så har jag slutat helt med att hålla på med duping metoder och allt liknande och rpar faktiskt bra och utan fusk eller nånting alls.
Har skrivit 1-2 ban överklagan på mitt andra konto (Ruben10) för jag glömde inloggen på denna så totalt typ 5 st och alla har blivit nekade och vill jätte gärna få en ny start

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka