Nekad lkk.12k | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rurre1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199810594603/

Ditt Hex-ID: 11000016e49c72b

Vad är din discord tagg? lkk.12k

Vem var det som bannade dig? Klakesko

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-21 205517.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dupade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var o sov när jag blev bannad men när jag vaknade och skulle rpa med vänner så var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig, Jag gjorde dumma val och dupade som jag självklart vet är mot reglerna men jag tänkte inte rätt. Utan jag ville bara ha pengarna och tänkte inte på något annat. När jag kollar tillbaks så var det väldigt dumt gjort av mig, jag tar ansvar för det jag har gjort, men kan jag snälla få en ny chans på unive. Jag har alla mina bra minnen på just unive och ingen annan server. Jag vill verkligen kunna rpa på unive igen för jag kan inte bara lämna unive sådär för något så dumt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad många gånger, mest av de bannen var för lall och när jag inte var så bra på att rpa, men jag har förhöjt min rp nivå väldigt mycket och är mycket bättre på att rpa nu än vad jag var förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha skitit i att dupa och bara låtit det vara men somsagt så tänkte jag inte rätt och jag ångrar det väldigt mycket och vill mycket gärna ha en ny chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka