Accepterad LK040 | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LK040

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? _lk040

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ninos Moses Khouri, osäker på ålder men han är född 1991.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Envis, engagerad, lätt att nå och mogen.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ninos moses Khouri uppväxt i Södra Stockholm, Min bakgrund är att Ninos har vart grovt kriminell sen ung ålder. Han är en man som inte tar åt sig men kan agera i situationer där det krävs, framtidsplaner är att börja jobba på sitt gamla jobb "Bahama Mamas" igen. Han är en ung man med stor potential och för framtida arbeten som gör så han tjänar mycket pengar, hans mål är att ge hans mamma det hon inte fått som ung.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social RP, Engagemang, Aktivitet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att ha kul och inte alltid ska vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja tydligen hade jag vart delaktig i en rp server nyss där jag inte var medlem ens, hade en . Roll som man kallar det och det var min väns server så jag kunde snacka med honom i vcs. Men ska inte vara delaktig i såna längre. Aldrig dock blivit bannad bara indraget 1 gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? SocialRP, Suntförnuft. FearRP, RDM, VDM, NLR, Copbait.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive

Tillbaka