Accepterad LK040 | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LK040

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? _lk040

Vad är ditt Hex:ID Är på mobilen så har ej men finns i mina tidigare meddelande och dokument.

Ange ditt födelsedatum 11 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Stiger upp som vanligt sköter mina uppgifter och tar tag i dagen, rpar när jag kan och känner för det. Är en normal person med normala aktiviteter och needs. Oftast är jag i skolan på morgon och vardagar men på kvällar är jag mest inne på Unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7-8månader blev jag medlem.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0, finns i logs. Är på mobilen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att vakta medans man rpar och ska förhindra regelbrott MEDANS man rpar och stoppa det när man ser det om ingen Staff är i närheten. Som Servervakt är man inte Staff men man är en vakt som har uppsikt medans man är igång och rpar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att förhindra och lösa och undvika problem medans jag rpar för man vill inte liksom se en bil köra på flertals folk inne på Marja, är jag först på plats tar jag chansen och bannar honom för regelbrottet sen möjligtvis förlänger en Staff det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption & Abuse kan vara tex att jag kickar eller bannar folk mitt i ett scenario för min egna vinning. Vi säger att jag är i en skottlossning och jag kickar motparten för att jag inte ska dö.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka