Accepterad LiXy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiXy

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Helmer09/

Ditt Hex-ID: 110000141b02dae

Vad är din discord tagg? L_ix_y

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: 88680-e43a5a768a641329c72db5c6bf0bb2a3.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det hade varit väldigt mycket skjutande utanför vårt gänghus. Bloods, Askar ligan, Top boys och GSF några i dessa gängen hade varit och jagat våra bilar och står utanför vårt hus och campade. Det var typ konstant skottlossning genom provokation, hets och samt pittar en direkt när man åker ut ur gänghuset. Det var allmän kass rp runt vårt gänghus konstant. När det är folk som inte har bra rp i sin omgivning så går det nästa över till alla. Jag tycker detta var en av de sämsta dagarna jag rpat på. Ingen tänkte riktigt på vad som hände. När vi blev beskjutna tänkte jag endast på att försvara och skjuta tillbaka mot dem. Lite det jag menar ifall de gör något dumt så tänker man inte riktigt på vad man gör. När man har rpat en sån här dag. Så vill man egentligen inte vara inne på server för det leder endast till negativa saker. Jag tycker det var ett väldigt bra beslut att stänga ner Westside Connections. Det var typ som en redzone. Sen innan man tar sådana här stora beslut så tycker jag det är viktigt att man får. Jag ångrar mig jättemycket som sagt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med i ett scenario där vi blev stormade av några (kommer inte ihåg vilka). Då blev några i mitt gäng ner skjutna och då ville jag försvara med eld tillbaka för att det var extremt svårt att möta dessa med en social rp. Och ifall man blir stormade så tycker jag att man borde få försvara sin boss och andra i sitt gäng med eld. Jag kan förstå att det inte endast var detta scenariot som det handlade om. Men det var det senaste, så efter vi blev stormade så lämnade jag en på sjukan och sedan blev jag nerskjuten vid vårt gänghus och quitade efter ett tiotal minuter då det inte var någon mer rp i scenariot och hade tänkt rpa på 12h då min karaktär hade dött utan att få hjälp. Sen så gick jag på toa och duschade. När jag var tillbaka så var jag inte kvar i unive discorden och testade logga in men då var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite båda och jag gjorde fel och min kompis gjorde fel med kidnappningen osv och det där med shoot on sight var det inte enligt mig för att dom hade hoppat ut en bit innan vi körde förbi och avlossat skott efter jag hade råkat skjuta ut bilen fast jag skrev miss och då ställde vi oss lägre bort för att försöka kidnappa. skjuter utan andledning är tuff tycker jag efter som att det fanns andleningar att vi sköt dem och det har jag skrivit i min beslut överklagan men kan ta det igen. Dem hade jagat oss med skev rp och pittar oss med deras fake polis bil som har sirener och blå ljus. Sen när vi stannar säger dom tex horungar ni gick på det och försöker trigga igång en till att skjuta det funkade och det blev en skottlossning mot ett berg men vi lyckades som tur väl ta oss där ifrån. Jag är ingen person som gillar att skjuta men ibland måste man för det verkar vara det ända folk vill på denna servren. Samma sak händer i sandy där vi blir bannade dem håler på att lalla osv och sedan triggas vi igång dem säger hetsiga saker osv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för vdm men den var felaktig för att jag hade klipp på att det var dsynk och inte meningen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi hade kunnat försöka åka där ifrån från första början men då åker deras grabbar efter en och det blir skottlossning precis som de vill(samma sak hände första gången).

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man alltid ska tänka före att göra för det var riktigt dumt att åka tillbaka till stället där det skjöts men vi ville sprida ett budskap till dem. Här finns bevis på att jag sa att vi kidnappar dem istället, att dem hoppar ut med vapen, dem powergamar https://medal.tv/games/gta-v/clips/ju19E2Z2PE2rJiQLH?invite=cr-MSxSdkksNjI1MTEwOCw Det gick inte att ladda upp en större fil därför tog vi med det viktigaste.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka