- Meddelanden
- 57
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas Chef
Vad heter du IRL? Wilmer Ljungqvist Rasmussen
Vad heter du på discord? wimpis4
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? Tror att de har blivit ett år har hoppat lite
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer kunna utveckla Securitas därför att jag vet hur de fungerar och har stor erfarenhet inom chef jobb och då vet jag lite hur de fungerar och jag kommer göra så att alla mår bra som jobbar på Securitas
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit rikspolischefen i en annan server och Securitas chef och jobbat på massor av andra jobb
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne när jag kan
En vecka kommer jag vara inne hela förutom onsdag och torsdag
Och den andra veckan kommer jag bara kunna vara inne onsdag och torsdag och såklart helgen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut blir inte missnöjd om jag inte blir chef för tycker bara att de hade varit kul att bli chef därför att man kan ju hjälpa folk och så
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej skulle aldrig göra de
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Wilmer Ljungqvist Rasmussen
Vad heter du på discord? wimpis4
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? Tror att de har blivit ett år har hoppat lite
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer kunna utveckla Securitas därför att jag vet hur de fungerar och har stor erfarenhet inom chef jobb och då vet jag lite hur de fungerar och jag kommer göra så att alla mår bra som jobbar på Securitas
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit rikspolischefen i en annan server och Securitas chef och jobbat på massor av andra jobb
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne när jag kan
En vecka kommer jag vara inne hela förutom onsdag och torsdag
Och den andra veckan kommer jag bara kunna vara inne onsdag och torsdag och såklart helgen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut blir inte missnöjd om jag inte blir chef för tycker bara att de hade varit kul att bli chef därför att man kan ju hjälpa folk och så
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej skulle aldrig göra de
Har du läst våra Regler? Ja