Accepterad Litman | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Litman

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? stim3014

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Holger Hikson 51

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Obehaglig Rolig Orten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Holger är en urgammal pirat från Mogadishu Somalia som nyligen behövt fly till Sverige då han har många farliga krimineller efter sig som har dödat hans ända son Oscar, han är skild från sin före detta fru som heter Faduma. Holger valde att fly till Sverige för att skapa nya kontakter inom hans kriminal krets

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig karaktär som inte tar mycket skit och som försöker stiga den kriminella ligan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag till exempel blir kidnappad så går jag med på det för att det är roleplay och jag ska inte bara göra grejer som får mig att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit någon regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait innebär att du försöker få uppmärksamhet av en polis bara för att dom ska bli sur, VDM när man dödar någon med en bil av ingen anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle jätte gärna vilja komma med då det här är min första RP server jag har varit med i.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka