Accepterad Lisa Thandal | Ban Överklagan - Theodoroo143

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lisa Thandal

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swagflag1337/

Ditt Hex-ID: 110000101ad5247

Vad är din discord tagg? swagflag1337

Vem var det som bannade dig? Alchemy120

Bild på banmeddelande: image (35).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hoppade runt med min offroad bil på ett berg, sen gjorde en kullerbytta med bilen och rpade inte tillräckligt på mina skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var lite uttråkade så jag åkte upp med min nya offroad bil i ett berg och skuttade runt, sen landade jag lite konstigt så att bilen gjorde en kullerbytta men jag tänkte inte mer på det eftersom så jag minns det var kullerbyttan i en ganska långsam hastighet så jag körde iväg. 2 minuter efter krockade jag med bilen och denna gång rpade på skadorna och medans jag höll på så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban, men att bedöma det grovt enligt mig är fel då det var en stor offroadbil som åkte runt på berget och inte typ en sportbil, dock gjorde jag en kullerbytta och rpade inte tillräckligt på skador vilket jag förstår man inte ska göra :/

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger innan och har lärt mej av dem tidigare bansen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha hoppat runt på berget med min bil och skulle ha rpat med på mina sakdor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska vara mer lugn med att köra i berg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp!

Hur gick du från att bli unbannad inatt till att redan vara bannad igen, du får vänta ut din ban om du har så lite respekt för servern att du går och bryter mot regler bara några timmar senare för att du har uttråkad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka