Accepterad Lisa Blomqvist | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lisa Blomqvist

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199150844308/

Ditt Hex-ID: 110000146f6c994

Vad är din discord tagg? AmoSemir#9388

Vem var det som bannade dig? Står inte om man är bannad på discord.

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "The User is banned form this guild"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad pågrund av att tjafs gick lite för långt. Jag använde inte svordommar eller andra respektlösa ord, det var mer att jag inte var tyst när jag blev tillsagd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i en Voice chat på discord då jag och en annan skulle planera ett skönt scenario. Vi skulle då köra passivt rp. Men då gick ett gäng med i vår voice chat och började snacka respektlöst. Jag sa åt de att de "kontaktat" fel person, jag är inte kriminell inom rp (servern). De fortsatte och sa att de skulle hitta mig och döda mina vänner och familj. Jag spelade med så att de också skulle kunna få ett bra rp... Jag gick efter sunt förnuft och spelade rädd tills de började överdriva och ta in familj mm. Då började de snacka skit utanför spelet (alltså vgerkligheten). Jag blev ju då arg då jag endast ville rpa på ett passivt och roligt sätt för alla parter. Vi tjafsade och jag kallade staff, de kom och försökte lugna ner. Jag tog det lugnt men de slutade inte, sen började de igen med att dra in familj och andra saker. Så jag fortsatte med att försvara mig, då blev vi båda bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte direkt en felaktig ban, men om staffen under den tiden kanske inte tog så hastiga beslut så skulle vi säkert kunna lösa det. Ingen lärde sig en läxa om man blir bannad utan förklaring. Staffen sa att han skulle unbanna mig efter 3 dagar vilket jag utan problem accepterade. De 3 dagarna har passerat sedan 427 dagar tillbaka :)
Jag har alltså väntat mer än ett år på att bli unbannad...

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tjafsa när staff försöker lösa situationen. Dock så försökte han inte ens lugna ner oss och lösa allt, lyssna på båda parternas historia men tog beslutet att banna oss båda direkt. Jag skulle ändå kunna förenkla o lösa upp situationen genom att visa respekt genom att va tyst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag kommer inte tjafsa om jag hamnar i staff situationer då det gör det hela jobbigare. Jag kommer vara lugn och sansad hela tiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka