LiotL | Ansökan till Support[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Elliot.L

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? LiotL#3165

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 17:00-23:00 ca, ofta mer dock

Berätta om dig själv Jag är en 16-åring som läser Natur-Science på gymnasiet. (Skillnaden mot vanlig natur är att jag också läser Partikelfysik.) Jag pluggar för att kunna bli polis och älskar att spela datorspel samt baseboll. Jag har mycket energi men är samtidigt väldigt noggrann. Jag tar aldrig förhastade slutsatser och vill att allt ska vara rättvist. jag tror även att jag har mycket engagemang och tror att det kan användas som något positivt för Multistaden.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blev Staff skulle jag försöka hjälpa så många personer som möjligt utan att göra det jobbigt för spelarna, jag vill finnas där ifall folk behöver mig och jag vill försöka hjälpa till så mycket jag kan. Jag skulle själv säga att jag vill ha fokus på jobben och kommer kanske satsa på jobbansvarig senare då jag tycker att jobbsystemet på servern är intressant. Jag tror att jag annars skulle kunna bidra med mycket då jag är flitig och arbetar effektivt. Jag gillar när saker går rätt till och jag kan lätt sitta uppe hela nätter med projekt som egentligen är onödiga men bidrar till en sån liten effekt så det blir värt det. Jag gör allt från Instagramkonton till hemsidor bara för att kunna säga: "Kolla på hemsidan" utan att det blir dålig RP. Detta är hemsidorna förresten samt Instagramkonton:
https://www.instagram.com/ambulansen_msrp/ - IG kontot för Multistadens Ambulans.
https://sites.google.com/view/bjorks-forsakringar-ab/startsida - Ett annat företag jag hade på en tidigare server, Björks Försäkringar.
https://sites.google.com/view/multistadens-ambulans/startsida - Multistadens Ambulans' hemsida.

Jag tror nästan att detta är ett bevis på att jag vill ha bra RP.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Typ 3 veckor. Kommer inte sluta på ett bra tag.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag tror att jag kan hjälpa till mest här. Detta är även den enda servern jag spelar på så jag har inte så många val. :) Skämt å sido. Jag tror faktist att jag kan bidra med mycket och kan även hjälpa till mycket då jag har ett starkt engagemang.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror jag kan bidra med mycket. Jag har en bra uppfattning om RP och tror att jag förstår vad som är bra RP och vad som inte är det. Jag kan även bidra med att jag har bra uppfattning om vad som är realistiskt och vad som inte är det, Powergaming. Och eftersom jag just nu jobbar för ambulansen vet jag även vad som är realistiskt när det gäller skador osv.
Jag tror även att jag kan bidra med mycket annat som inte nödvändigtvis händer IG. Jag tycker till exempel att mycket annat är roligt, såsom att göra hemsidor (Nu har ni redan en hemsida men andra saker såsom formulär och liknande.) Jag tror att jag även kan bidra med mycket ordning och reda och jag hjälper gärna till att orda upp saker om det behövs hjälp med.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit staff på andra servrar, både svenska och amerikanska. Det var dock ett tag sedan och det är mycket möjligt att jag missat eller glömt saker sedan dess. Den amerikanska servern jag spelade på hade ca 1000 spelare och det var 7 i "Staffteamet" inklusive mig. Jag tror även att det kanske hjälpt mig med stresshantering och jag klarar nu av stressiga situationer utan problem.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ganska bra, jag kan nog en del, sen kan det förmodligen skilja en del här mot hur det är på andra servrar.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Absolut, skulle verkligen säga det. Har lätt att ta kritik och tycker det är superviktigt för att kunna utvecklas på ett bra och effektivt sätt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka