Ej Antagen Spess_ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spess_

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Ditt discordnamn: Spessching

Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli för att jag vill bidra till att förbättra unives rp och överlag förbättra rpn inom servern. Jag kommer att vara väldigt aktiv och vilja ta beslut och jag har lite erfarenhet inom commands och annat inom staffarbetet och jag tror att det kan vara roligt att vara det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att polisens rp inte är så bra och att dom spelar för sin egen vinning så det vill jag ska bli bättre och även så vill jag att lallandet och vdm minskar eftersom att jag sett mycket av det på det sistonde

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kan ta upp det jag tycker är dåligt på staffmöten och server möten och även så kan vi prata om det som är dåligt och hur vi kan förbättra det. Vi kan ha olika personer inom olika område som t.ex några inom polisen några inom det kriminella osv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att det är väldigt viktigt att hålla en lugn ton och att vara professionell och att även vara bestämd och kunna ta kritik.
Man ska inte göra beslut utav hur man känner personen och man ska följa reglerna strikt. Man ska ta kritik och man ska inte bli arg och det är viktigt att vara aktiv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer fortsätta som vanligt med skola sport och annan aktivitet men jag kommer att ändra lite på min spel tid så att jag kommer göra mer staffarbete och lite mindre rp men kommer fortfarande rpa.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ungefär 2 år och rpat.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tittat lite på vad andra har gjort och jag har kollat på philip320s lives och kommer ihåg lite grejer om hur man gör och alla commands och grejer

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inte direkt men det hade varit extra roligt inom eventen eftersom att jag tycker att eventen är roliga.

+rep kommer passa in bra i staff teamet och kommer bidra mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka