Nekad Linux | Chef-jobb ansökan [GSP] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Binkann

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du IRL? Linus

Vad heter du på discord? Linux#8989

Hur gammal är du? 12 år

Hur länge har du spelat på Unive? Från 2020 ungefär

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Grovestreet Pizzeria väldigt mycket genom rpandet och allt annat då jag sätt att Grovestreet Pizzeria har varit väldigt inaktivt och då vill jag ta hand om detta och typ starta om på nytt och anställa bra och aktiva medlemmar så vi kan få Grovestreet Pizzeria att bli aktiv och bra. Så också vi kan få Grovestreet Pizzeria att bli ett roligt jobb att jobba på och jag har många erfarenheter som jag har varit chef på saras bil och mc innan. Så vi kan få så många som möjligt att jobba på Grovestreet Pizzeria och tycka det är roligt jobb så alla andra företag tycker vi är bra för vi kommer och hjälper med allt så kommer jag fixa bra anställda och t.ex personal-Ansvariga sen kommer jag också lägga typ all min tid på detta sen kommer jag inte bara anställa folk jag kommer fixa så det är bra intervju frågor och så vi kan få aktiva och bra så dem verkligen fattar jobbet så jag vill ju styra detta jobbet så långt jag kan och positivt!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter inom jobbet då jag har varit personanal-Ansvarig innan och då lärde jag mig mycket som typ hur panelen funkar det var bara ett t.ex sen kan jag massa mer. Sen har jag också varit chef på saras bil och mc så där lärde jag mig väldigt mycket om så hur man anställer folk och hur man ska vara vad för frågor som är bra att fråga hur man ska och har jag ju själv mycket erfarenheter som t.ex Kan ta kritik väldigt bra trevlig och laga Pizza. Så det är ju ett stort arbete och stor roll att vara Ägare/Chef så kommer styra upp detta jätte bra lovar!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv
7 till 10 timmar varje dag eller det beror helt på hur min dag ser ut ifall det är skola så kanske jag inte kan lika mycket fast jag kommer försöka vara så aktiv som möjligt! så här har ni ungefär hur aktiv jag kommer vara! Under>

LOV
Måndag 09:00-01:00
Tisdag 10:00-01:00
Onsdag 09:00-01:00
Torsdag 10:00-01:00
Fredag 12:00-01:00
Lördag 10:00-01:00
Söndag 09:00-01:00

Skoldagar
Måndag 16:00-22:00
Tisdag 15:30-22:00
Onsdag 15:00-22:00
Torsdag 16:30-22:00
Fredag 16:10-03:00
Lördag 09:00-03:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja! Såklart sluta aldrig på Unive!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej! spelar på Unive!

Har du läst våra Regler? Ja! Såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka