Accepterad Linuspinus | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linuspinus

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268807025

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Linus Nasar

Vad är din discord tagg? Linus#1439

Vem var det som bannade dig? horqua

Hur lång tid var din ban? 21 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? power gaming Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jadu för det första var staffsen i support okunniga om regler så behövde lära dom att en regel ej fanns men dom ansåg att jag powergamade och ''suntförnufta''

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare hade gjort butiksrån och vi flydde på crossar jag fintade dom på ca 30 sek var på adam har snutjag ett bra längre tag jag lämnar crossen och hämtar ut min gmc och följer snutjaget på avstånd sedan kör vi upp på motorvägen och där prejar snuten adam på cross utan hjälm i 150 men det anses ej som fel. Hade aldrig hänt i sverige. Iaf jag stannar upp och ser efter vad som händer och sedan kommer två snutar till min och riktar tazer och säger hoppa ut till en fulltonad bil där jag skulle sitta och sikta pistol/smg bakom rutan om det nu är så men jag åker ifrån då det förtodd att jag har koppling. jag hoppar ut riktar pistol mot 2 snutar och bindar fast båda två var på en person tar fram tazer och kan kommunicera med sin radio som han tar fram från fickan där fram fast hane fastspänd där bak? Han kanske har en 3e arm vem vet.. Jag börjar få skott på mig och rpar skadad. 1 Polis som är Horqua kommer fram och säger upp med händerna och jag lyssnar på de samtidigt som jag rpar skadad fortfarande. (håller i pistolen) Jah börjar se att de kommer fler åh fler snutar och jag märker att det inte finns något och kämpa för. Jag ser läget att skjuta Horqua och gör det och springer skadad till min gmc och hoppar in. Var på snuten skjuter alla 4 däck (tjocka muddar) sen puttar en polis upp mig på en kant och jag fortsätter flykten i 25 blås och sedan hoppar ut och gör allt i min makt jag kan för åh nt torska. Melvin kommer de blir skottlossning och han lyckas få ner mig och han rpar verkligen att han fått 5-6 skott i magen och benen... blir tagen till sjukan sen bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja asså om du gjort ett rån, Din lillebrorsa (ig) håller på och torska och blivit på körd av snuten. och det är den enda utvägen jag har förutom och torska åh vem fan vill det? Jag såg utväg och skjuta som jag gjorde finns ej något fel med det. Jag kör för min broder inget annat. kallas lojalitet inte ''fearrp'' som vissa i denna staff kår påstår finns mot polis. sen att skjuta sönder tjocka 30´+ muddar jadu.. det talar för sig själv. anpassade hastigheten just pga enbart 1 däck men vne vad snuten mer kräver.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns knappt var ett väldigt bra tag sen jag avr bannad nåt angående jobb men det senste har försvunnit på ca 2-3 min i support.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det tycker jag någon annan kan förklara. För det jag gjorde va att köra för en broder och göra allt för han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet exakt vad som gäller. Ska jag va ärlig så är det staffs eller i detta fall Horqua läsa på att Fearrp mot snuten ej finns och i detta fall så finns det ej en annan utväg förutom det jag gjorde. Samt att han påstår att jag hade blivit sur ifall snuten finisha mig så stämmr det inte då det hänt alldeles för många gånger och jag orkar nt bry mig. Men undrar om snutarna fått ban eller om det bara är brottslingarna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka